söndag 21 juni 2009

Försäsong 2009. Dag 1.

3,5 månad kvar till seriestart. Jag är starkare mentalt än någonsin förut. Jag har en beslutsamhet som inte funnits där på många år. Nu kör vi igång försäsongen 2009!

Mina mål fram tills den gemensamma försäsongen med laget börjar i Augusti;
  • Få bättre kondition (Det har alltid varit en svaghet. Men jag tror att svagheter är till för att förbättras... eller nått...)
  • Få längre och hårdare utkasst. (Mina utkasst var som kanonkulor som kom farandes. Men har de senaste tre åren blivit mesiga små 3årings kasst. Nog skall vi kunna jobba tillbaka den forna formen...)
  • Gå ner 5 kilo i vikt och på så sätt bli smidigare. (Skall alltså inte bygga större muskler utan snarare få längre muskler...)
  • Få bättre spänst. (Skadar aldrig)

Om jag lyckas återstår att se. Men med målmedvetenhet, hopp och en gnutta jävla-annama kan man komma långt.

DAG 1
Jag började dagen lite lugnt med 50 minuters rask morgonpromenad. Blir säkerligen ett träningspass till idag...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Grannen sa...

Klart du fixar det!!! :D

puss